Skip to content

Kontrolowanie FPS

Posted in Sprzęt

Witam .
Aby nie było dzisiaj dnia straconego wstawię dla was krótki wpis o kontroli FPS do Counter Strike. 
Dzięki tym konfiguracjom uzyskamy takie efekty jakie zostaną opsiane poniżej. 

Większe FPS kosztem jakości oprawy graficznej.

Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 0
cl_shadows 0
cl_minmodels 1
cl_identiconmode 0
cl_particlefx 0
cl_weather 0
cl_corpsestay 1
gl_keeptjunctions 0 
gl_clear 0
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 0
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 4
gl_picmip 3
gl_playermip 3
gl_max_size 128
r_detailtextures 0 
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 1
r_decals 1
violence_ablood 0 
violence_hblood 0
violence_agibs 0
violence_hgibs 0

s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1 
fastsprites 2 
d_spriteskip 2 
ati_npatch 0
ati_subdiv 0
hpk_maxsize 1
max_wallpuffs 1
max_rubble 1
max_shells 1
max_smokepuffs 1
mp_decals 1

Najwyższa jakośc graficzna. Niezalecane na słabsze komputery.


Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 3
cl_corpsestay 900

gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 0
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512

r_detailtextures 1
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
r_decals 999

violence_ablood 1
violence_hblood 1
violence_agibs 1
violence_hgibs 1

s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 1
voice_dsound 1

fastsprites 0
d_spriteskip 0

ati_npatch 1
ati_subdiv 2

hpk_maxsize 5
max_wallpuffs 999
max_rubble 999
max_shells 999
max_smokepuffs 999
mp_decals 999

Domyślne wartości / ustawienia fabryczne .


Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 0
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 1
cl_particlefx 1
cl_weather 1
cl_corpsestay 1

gl_keeptjunctions 0
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 0
gl_spriteblend 0
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 2
gl_picmip 1
gl_playermip 1
gl_max_size 256

r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 300
r_decals 300

violence_ablood 1
violence_hblood 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 0

s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1

fastsprites 1
d_spriteskip 1

ati_npatch 0
ati_subdiv 1

hpk_maxsize 4
max_wallpuffs 300
max_rubble 300
max_shells 300
max_smokepuffs 300
mp_decals 300

UWAGA !

Nie można przesadzić ni w jedną ni w drugą stronę ! Minimalnie do gry przyjmuje się, że wystarczy 30-60 FPS , natomiast granicą maksymalną dla gracza jest 100 FPS. Po przekroczeniu 100 FPS może zacząć obrywać niewinny sufit bądź wystrzelamy nie nabój ostrzegawczy ale cały magazynek. Po za tym jak dobrze wiemy Counter Strike to przede wszystkim gra na refleks i opanowanie nerwów -bez tych dwóch rzeczy szanse wygrania spadają do minimum , powiem więcej – do 0. 

Be First to Comment

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: