Większe FPS kosztem jakości oprawy graficznej.
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 0
cl_shadows 0
cl_minmodels 1
cl_identiconmode 0
cl_particlefx 0
cl_weather 0
cl_corpsestay 1
gl_keeptjunctions 0
gl_clear 0
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 0
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 4
gl_picmip 3
gl_playermip 3
gl_max_size 128
r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 1
r_decals 1
violence_ablood 0
violence_hblood 0
violence_agibs 0
violence_hgibs 0
s_eax 1
s_reverb 0
fastsprites 2
ati_subdiv 0
max_wallpuffs 1
max_rubble 1
max_shells 1
max_smokepuffs 1
mp_decals 1
Najwyższa jakośc graficzna. Niezalecane na słabsze komputery.
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 3
cl_corpsestay 900
gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 0
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512
r_detailtextures 1
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
r_decals 999
violence_ablood 1
violence_hblood 1
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 1
voice_dsound 1
fastsprites 0
d_spriteskip 0
ati_npatch 1
ati_subdiv 2
hpk_maxsize 5
max_wallpuffs 999
max_rubble 999
max_shells 999
max_smokepuffs 999
mp_decals 999
Domyślne wartości / ustawienia fabryczne .
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 0
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 1
cl_particlefx 1
cl_weather 1
cl_corpsestay 1
gl_keeptjunctions 0
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 0
gl_spriteblend 0
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 2
gl_picmip 1
gl_playermip 1
gl_max_size 256
r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 300
r_decals 300
violence_ablood 1
violence_hblood 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 0
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1
fastsprites 1
d_spriteskip 1
ati_npatch 0
ati_subdiv 1
hpk_maxsize 4
max_wallpuffs 300
max_rubble 300
max_shells 300
max_smokepuffs 300
mp_decals 300
UWAGA !
Nie można przesadzić ni w jedną ni w drugą stronę ! Minimalnie do gry przyjmuje się, że wystarczy 30-60 FPS , natomiast granicą maksymalną dla gracza jest 100 FPS. Po przekroczeniu 100 FPS może zacząć obrywać niewinny sufit bądź wystrzelamy nie nabój ostrzegawczy ale cały magazynek. Po za tym jak dobrze wiemy Counter Strike to przede wszystkim gra na refleks i opanowanie nerwów -bez tych dwóch rzeczy szanse wygrania spadają do minimum , powiem więcej – do 0.