Nie pytaj mnie skąd pomysł na taką nazwę. Po prostu kiedy szukałem ciekwego obrazu, zdjęcia, natrafiłem na taki, gdzie był na tablic taki welki napis „StartUpDay” no i tak samo nazwałem repozytorium, na którym wrzucam kod źródłowy.
Zawsze zastanawiałem się, jak zrobić grę, tak, aby faktycznie działała i dała mi określony poziom satysfakcji. Jako że na obecną chwilę nie mam jeszcze motywacji do tego, aby usiąść przed Unity, czy Unrealem i rzeźbić na podstawie tutoriali (po czym i tak pewnie bym się zniechęcił szybko) dlatego postanowiłem napisać coś prostszego. Ewentualnie, kiedy już będzie satysfakcja z działającej alfy na single player będę wtedy się zastanawiać, czy skupić się na podrasowaniu gry poprzez przepisanie jej na popularne silniki, czy rozwijać tryb multi takiego stanu, jaki będzie.
Wizja, bo na chwilę wciąż wiele rzeczy jest tylko na papierze, także wizja na grę jest taka: jako programista posiadasz własnego robota, którym posługujesz się do starć z innymi graczami, bądź wykonujesz misję. Z tym, że starcia będą turowe.
Jeżeli dobrze dobiorę statystyki, to prawdopodobnie gry nie powinny trwać dłużej, niż 10-15 minut.
Cel na teraz: zbudować grę single player i doprawić do stanu działającego. Z myślą o potencjalniej rozbudowie do przechowywania statytyk zdecydowałem się na Sqlite. Przeniesienie gracza na serwer publiczny wtedy stanie się formalnością, a wtedy będę mógł się skupić na synchronizacji i budowie serwera.
Postępy możesz obserwować na bieżąco na githubie.