COD MOD : MW – propozycja ode mnie

No więc trochę posiedziałem i uznałem, że czas się rozerwać. Cały czas GTM … Dla odmiany zbudowałem CoD MoD’a. Oto co zawiera moja propozycja :
  • 7 klas do wyboru
  • 18 poziomów doświadczenia
Klasy zostały w miarę wyważone, a rozdanie dodatkowych 18 pkt może zadecydować praktycznie o przebiegu gry.
Dzięki temu, że poziomów jest mało nie wpływają na zaniżone szanse rozpoczynających i będących weteranami.
Video jest fatalne nie ukrywam tego, cały czas szukam czegoś co nie będzie mi tak katowało maszyny … no ale jest jak jest.
No i opisy klas:
„Berserker” 
HP: 150 (+50)
Kond: 20
Wytrz: 50
Int: 0
Opis: Po użyciu „E” dostajesz 3 sekundy nieśmiertelności .
„Wiking”
HP: 520 (+420)
Kond: 0
Wytrz: 100
Int: 0
Opis: Redukcja 70% obrażeń. 
„The Shadow”
HP: 80 (-20)
Kond: 20
Wytrz: 50
Int: 0
Opis: Nie widać Cię, gdy się nie ruszasz
„Mag Ziemi”
HP:150 (+50)
Kond: 0
Wytrz: 75
Int: 0
Opis: Co 5 sekund leczy się o 5 HP.
„Mag Światła”
HP: 100 (+/- 0)
Kond: 0
Wytrz: 0
Int: 0

Opis: Latarka ujawnia wszystkich i wszystko niewidzialne.

„Mag Ognia”
HP: 100 (+/- 0)
Kond: 0
Wytrz: 0
Int: 50

Opis: Posiada 3 rakiety.

„Czarna Mamba”
HP: 100 (+/- 0)
Kond: 50
Wytrz: -100
Int: 0

Opis: +150 dmg, bardzo wrażliwy.

Komentarz do klas:

Klasy zostały przygotowane w sposób taki, aby każda miała swój słaby punkt, a jednocześnie istniała druga klasa, która może go skutecznie wykorzystać. Oczywiście instynktownie będą brane klasy typu berserker / czarna mamba / wiking czego jestem świadomy ale trzeba brać pod uwagę, że od graczy będzie to wymagało refleksu godnego mistrza ESL. Każdy strzał na klatę Czarnej Mamby to 150% dmg ( więc po przeczytaniu opisu zdajesz sobie sprawę, że Czarna Mamba vs Czarna Mamba to kwestia jednego strzału ).

Jeżeli zmierzą się ze sobą dwa czołgi ( wiking vs wiking ) to po prostu kwestia opanowania M3.

P.S Wszystkiego tu nie opisałem ale trochę jest ujęte na filmie. W sprawie paczki rozmowa na Priv w G+.